Det ska bli skönt att få komma tillbaka
Publicerat den

Då var söndagen och veckan snart slut, vilket innebär att det är skoldag som gäller imorgon. Ska jag vara ärlig ser jag fram emot det då jag blir uttråkad av att sitta inne och uggla om helgerna. Sedan trivs jag väldigt bra med mina klasskamrater och lärarna samt att kurserna är extremt roliga. Aldrig trodde jag att det kunde vara så roligt att gå i skolan.

Som vanligt kan jag under morgondagen ta sovmorgon till kl.12:50, men pga. att jag har bestämt mig för att ändra mina vanor vad gäller kost och träning blir det istället att kliva upp samtidigt som Dennis för att sedan åka (eller rättare sagt gå eftersom jag inte längre kan använda min cykel) en sväng till gymmet. Som det ser ut nu kommer det att bli samma konditionspass som i torsdags så att jag på tisdag kan träna styrka. Tidigare gjorde jag nämligen så att jag tränade styrka på tisdagar och kondition på torsdagar (har specialidrott då), så jag tänkte fortsätta med det.

Den kommande veckan blir förhoppningsvis relativt lugn då jag har ett väldigt bra arbetschema gällande vad jag måste plugga när jag kommit hem från skolan. Nu har jag visserligen 10st uppgifter som skall vara klara inom ramen av 3 ½ vecka, men eftersom jag vet vad som gäller skall det inte vara några problem att hinna med dessa. Fem av dessa är snart klara, vilket innebär att jag endast måste lägga på ett kol med resterande. Jag har dock alltid klarat av tidspress, så jag är inte ett dugg orolig.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?