Folk tror säkerligen att jag är dum i huvudet
Publicerat den

Det blev en tidig uppstigning denna morgon av den anledningen att Engla givetvis började skrika runt kl.06:20 (hon fick skrika i en timme, sedan klev jag upp). Jag led dock inte särskilt mycket av det då jag kände mig relativt utvilad trots att jag endast fick ca 7 timmars sömn. Det gynnar sig att vara riktigt trött när man går och lägger sig.

Trots att klockan inte var mer än 07:20 när jag klev upp satte jag mig i köket och pluggade det första jag gjorde. Eftersom Dennis fortfarande låg och sov kändes det som att jag inte hade någonting bättre för mig, så jag passade på att (äntligen!) göra klart min enskilda uppgift i rehabilitering och habilitering. Tack för hjälpen, mamma. Pixel Icons

Efter att ha pluggat i två timmar kände jag att jag behövde vila hjärnan en stund och då gjorde jag någonting som jag inte har gjort sedan jag var liten, nämligen kolla på Disneydags! Man kan aldrig bli för gammal för tecknat.
Morgonens program bjöd bl.a. på ett avsnitt av den lilla sjöljungfrun, ett kort avsnitt pluto samt ett avsnitt av ersättarna.

När Dennis sedan klev upp begav jag mig återigen in i köket för att fortsätta med uppgifterna jag har i medicinsk grundkurs. Jag har arbetat så bra under dagen att jag nästan har blivit klar med den första uppgiften. Det enda som är kvar att göra är att besöka Apoteket och ställa frågor angående deras utbud, sen kan jag påbörja de sista två uppgifterna.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?