Gud, vad jag har längtat efter detta
Publicerat den

Det blev ingen promenad till stan för min del av den anledningen att Dennis inte upptäckte mitt chattmeddelande på Facebook förrän klockan 16:30. Eftersom vi inte ville stressa i diverse gallerior samt butiker har vi valt att skjuta upp det tills imorgon och om jag får min vilja igenom blir det en heldag av shoppning. Det kommer inte att spenderas några stora pengar, utan vi skall enbart införskaffa nödvändigheter i form av skor och strumpor. Det kan hända att det slinker med några toppar i och med att jag i princip enbart äger klänningar - som inte värmer speciellt mycket på vintrarna. Det kan även vara skönt att variera sin klädsel och prova andra plagg.

Tack vare att även Dennis är klar med allting som har med skolan att göra är han (precis som jag) ledig fram tills nästa tisdag. Vi kan alltså spendera de kommande dagarna tillsammans och göra nästan vad vi vill, vilket känns väldigt bra eftersom vi de senaste månaderna inte har haft tid till varandra pga. alla timmar av studier.


Bjuder på en bild av mig och Dennis tagen den 23/4.



Diana

Är det din pojkvän? Ni är väldigt fina tillsammans :)



URL: http://silverpearls.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?