Det känns ovant att inte ha någonting att göra
Publicerat den

Det kommer att bli en otroligt slapp vecka av den anledningen att klassen skall på hajk. Eftersom jag inte läser kursen natur och friluftsliv samt att jag är klar med alla uppgifter och kompletteringar innebär det att jag är ledig fram tills nästa tisdag. Det är dock sagt att jag skall infinna mig på skolan i eftermiddag för att medverka på JB-dagen, men pga. att jag inte har fått någon information om vad det är som gäller kommer jag att stanna hemma. 

Eftersom jag, som tidigare nämnt, inte har några uppgifter kvar kommer de närmsta dagarna förmodligen att kännas tråkiga samt en aning värdelösa. Det gäller då för mig att hitta någonting att sysselsätta mig med och som det ser ut nu kommer jag att fortsätta med mitt scrapbook-album.

Nästa helg kommer jag däremot att ha mer att göra i och med att Helena kommer och levererar Malte.
Som jag har längtat efter honom!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?