Nu får det fan vara nog
Publicerat den

Den senaste timmen har jag spenderat vid datorn och tack vare hårt arbete är nu kompletteringarna i naturkunskapen gjorda samt att uppgiften har lämnats in. Det återstår dock att se om detta räcker för att få ett MVG, men David sade att om resten av arbetet uppfyller samma kvalitet som tidigare kommer jag att få det. Jag anser att jag har lagt till det som behövs, men jag tänker definitivt inte ta ut någonting i förskott då jag inte vill bli besviken. Detsamma gäller specialidrott B. Johan har inte diskuterat betyg med mig än och trots att jag anser att jag förtjänar ett högt betyg försöker jag att inte förvänta mig någonting med risk för att bli besviken.

Det som återstår av dagen är att dammsuga och plocka undan saker som inte skall ligga framme. Sedan får  vi besök av familjen, men de kommer inte förrän runt kl.12 vilket innebär att vi har tid på oss att städa och göra i ordning allting.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?