Som väntat överlevde mänskligheten ännu en gång
Publicerat den

Som väntat överlevde mänskligheten ännu en gång och tur var väl det då jag inte är redo att dö riktigt än i och med att det är så mycket jag vill hinna göra innan det är dags: skaffa barn, flytta till hus, bli personlig tränare eller konditor m.m. Skämt åsido så hade Vi nog inte väntat oss någonting annat än detta då alla som förutspått jordens undergång har haft fel. Det skall bli spännande att se vad de religiösa som faktiskt trodde på detta kommer att göra eller säga.

Det har hittills varit en väldigt tråkig dag av den anledningen att jag har sån fruktansvärd mensvärk samt att jag fortfarande har träningsvärk efter torsdagens träningspass (step-up). Det är dock en tröst att veta att värken kommer att gå bort inom ett par dagar, så det gäller att stå ut den lilla tid det varar.

Trots att det är strålande väder har vi spenderat dagen inne och det beror dels på att det blåser, dels på att jag har pluggat/pluggar naturkunskap och dels på att vi helt enkelt inte orkar. Vi väntar med att gå ut till kvällningen då vi skall gå på bio. Det kan hända att vi tar oss en sväng till affären senare då min monokini har kommit!
Jag skall endast hämta ut den. Den kommer dock inte att provas förrän mensen har gått över. Det känns bäst så.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?