You got some attitude
Publicerat den


Tack vare att febern höll sig borta under gårdagskvällen samt morgonen bestämde jag mig för att knata iväg till skolan trots att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma och tränat på habiliteringen. Det kändes dock som att det är bäst att ta tillvara på den tid som är kvar, så jag satt lugnt och stilla i klassrummet där jag gick igenom vad jag hittills kan om dövhet.

Trots att jag på onsdagar slutar kl.11:50 valde jag att stanna kvar till kl.14 då Dennis ville ha sällskap till Hair Fashion. Eftersom salongen ligger långt upp på Stora gatan började vi med att gå in på Cubus för att se om det fanns några billiga shorts, vilket det också gjorde. Jag lyckades hitta ett par svarta för ynka 59:-.

Vi svängde även in på NewYorker för att köpa ett par skor då mina converse har gått sönder i hälen. Paret jag köpte (som givetvis var svart) kostade mig 99:-. Det ska bli spännande att se hur länge de håller i och med att den typen av skor brukar gå sönder efter ca 1-3 månader. När de har gått sönder tänker jag påkosta ett par skor som är bättre. Jag tycker dock att sånt där är svårt att veta, men jag får helt enkelt prova mig fram och se vad som är hållbart.

Efter shoppningen gick vi till Hair Fashion. Dennis blev klippt av en elev/lärling och till en början var vi båda en aning oroliga då vi tyckte att hon klippte en aning kort, men slutresultatet (som Ni kan se ovan) blev bra. Tack vare att han hade så pass lång utväxt blev han av med det svarta håret och nu kan man endast se hans naturliga hårfärg. Han vill givetvis färga det svart igen, men jag tycker att han skall låta det vara som det är då han passar väldigt bra i ljust hår. Han gör dock givetvis som han vill.

I skrivandets stund ligger jag i sängen och arbetar med svenskauppgiften. Som det ser ut nu går det trögt då det känns som att den är alldeles för kort, men förhoppningsvis gör det ingenting.

Det skall tilläggas att jag för någon vecka sedan lämnade in en uppgift i specialidrott B och under dagen (när jag var inne på skolwebben) upptäckte jag att mina lärare satt MVG på den. Jag hade ärligt talat inte väntat mig det, men jag klagar inte då jag vill göra bra ifrån mig på alla uppgifter.

 




Carro

Länken du skicka funka inte



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


josefin

Han blev ju mkt mkt finare i den nya färgen + frissen!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?