Det står helt stilla för tillfället
Publicerat den

De senaste dagarna har skolarbetet stått relativt stilla då det är så mycket annat som rör sig i mitt huvud och det har väckt stor ångest samt frustration hos mig då jag vill bli av med de få uppgifter som jag har kvar (nu är det endast två stycken).

Som det är nu är jag så besviken på mig själv att jag skulle kunna ha sönder någonting, men de som känner mig vet att jag inte tar ut mina "aggressioner" i handling utan jag tar istället ut de genom att antingen gräva ner mig i sängen eller skriva här. Idrotta brukar även hjälpa, men eftersom jag lagt innebandyn åt sidan kan jag inte välja det alternativet, utan det får då bli bloggen.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?