Att det alltid ska komma någonting i vägen
Publicerat den

Som tidigare nämnt var det denna dag tänkt att Dennis och jag skulle ta en vända på elljusspåret, men pga. det dåliga vädret samt att jag drabbades av sprängande huvudvärk, smärta i käken, feber och illamående kände vi att det var lika bra att ställa in det då det är dumt att träna om man inte mår bra.

Huvudvärken samt illamåendet resulterade i att jag blev sängliggandes i ett par timmar samt att jag inte kunde ägna mig åt skolarbete pga. att koncentrationen var nere på noll. Det känns dock bättre nu efter en Ipren, men om jag inte misstar mig har febern inte försvunnit då jag fortfarande känner mig en aning varm. Förhoppningsvis har det gått över helt tills imorgon då jag känner att jag behöver lägga på ett kol vad gäller de uppgifter jag har kvar.

Eftersom jag inte vill att huvudvärken skall komma tillbaka har jag lagt pluggandet åt sidan denna söndag och jag har istället valt att bara ta det lugnt i form av att hänga här samt kolla på hockey. Det var hundra år sedan jag gjorde det så det kanske är på tiden ? Det är trots allt final.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?