Små saker kan ändra humöret drastiskt
Publicerat den


Det blev inte så mycket sömn för min del denna natt av den anledningen att jag omedvetet låg och förhörde mig själv inför den individuella redovisningen i rehabilitering som kommer att starta idag. Jag låg även och tänkte på mina uppgifter i medicinsk grundkurs och hur jag ska hinna med dessa, så nu under morgonen (när jag bestämde mig för att kliva upp) skrev jag ett arbetsschema, som jag tidigare gjort, så att jag ser hur jag behöver arbeta för att nå upp till mina mål i diverse kurser.

Trots gårdagens stöld är jag på ett förvånansvärt bra humör även om jag givetvis känner mig seg och trött. Anledningen till att jag är på så pass gott humör beror delvis på att jag känner mig säker inför dagens redovisning, jag är stolt över min prestation på provet (igår), det finns möjlighet att nå ett högsta betyg i den medicinska grundkursen samt att kaninburen kommer idag.


Denna eftermiddag kommer jag att ha mycket att göra pga. att jag ännu inte är klar med preparation material, en uppgift som man skall ha gjort innan fredag - annars får man inte delta vid det skriftliga, nationella provet i engelska. Jag måste därför sätta fart så att jag bl.a. får delta vid provet, men också så att jag kan arbeta med resterande uppgifter. Främst medicinsk grundkurs eftersom det krävs en del av mig för att få MVG. Det borde dock inte vara några som helst problem.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?