Ska vi slå vad om att den inte kommer att passa
Publicerat den


Tack vare (den underbara Pixel Icons) värmen har jag konstaterat att det är dags att införskaffa sig ett par nya badkläder då underdelen till bikinin som mamma köpte förra året är för liten.

Tidigare var det sagt att jag skulle köpa mig en svart/vit zebrarandig monokini, men efter att ha funderat fram och tillbaka fick det i slutändan bli den här - som jag även klickade hem för några minuter sedan. Det ska bli spännande att se om den passar eftersom jag har en storlek större på byxor än jag har på toppar. Skulle den mot förmodan inte passa får jag sälja den då man inte får skicka tillbaka den pga. att det är en intimvara.

Jag (eller rättare sagt mamma) får ge 248:- för den (169:- samt frakt och fakturakostnad).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?