Proviva mango
Publicerat den

Då det under gårdagen serverades äcklig mat i skolan (ost- och skinkpaj samt köttfärspaj) bestämde jag mig för att gå till Ica för att köpa mig någonting som föll mig i smaken. Till en början var det tänkt att jag skulle köpa en yoghurt, ett rismål (billigare variant av risifrutti) och en juice, men jag bestämde mig istället för att köpa en smörgås och en Proviva. Jag lyckades dock inte hitta female som jag provade förra veckan, så mango fick duga.

När jag senast köpte en Proviva tog det mig två dagar att dricka upp den eftersom den var något sliskig samt att den luktade äckligt, men denna svepte jag inom loppet av några minuter. Det innebär att den var fruktansvärt god! Skall man jämföra mango med female var mango något tunnare, den luktade gott samt att den smakade gott. Något knatter på tungan behövde jag inte uppleva, utan jag kunde i lugn och ro njuta av den.

Denna var så god att den får 5/5 och det ska tilläggas att jag definitivt kommer att köpa denna i fortsättningen.



m3lind4

MMMM mango är så himla gott ;)



URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se


Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Jag smakade denna idag och jag håller med dig, den är supergod! :)



URL: http://louisevestin.blogspot.com/


Sabina

Den är riktigt, riktigt god! Drack upp en hel sånhär för en kompis på en 20års fest, då dom söp och jag var nykter så kunde jag lika gärna roa mig med en juice medans dom hade sin sprit, hah!



URL: http://saabiina.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?