Proviva female
Publicerat den


Eftersom jag bestämt mig för att inta nyttigare kost fick veckans provsmakning bli Proviva female.

Förra sommaren provade jag Proviva active med smak av tropiska frukter och om jag inte minns fel tyckte jag inte särskilt mycket om den pga. att smakerna skar sig, så när jag köpte female fasade jag för att även den skulle vara äcklig. Den smakade dock relativt gott trots att den luktade konstigt samt att det poppade på tungan vid första klunken.

Det finns inte särskilt mycket att säga om den förutom att den smakade relativt gott samt att jag definitivt kommer att köpa den igen.
Den får betyg 3,5/5 pga. lukten och känslan på tungan.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?