Nu behöver jag inte tänka på detta
Publicerat den

När beslutet från Brottsoffermyndigheten kom i torsdags följde det med ett papper som sade att jag måste underrätta Kronofogden om att skadeståndet har betalats ut - så att de inte gör en utmätning på gärningsmannen. Det har tagits omhand nu under eftermiddagen och förhoppningsvis har de brevet imorgon i och med att det inte är tömning förrän kl.18.

Eftersom monokinin var i fel storlek passade jag även på att retunera den i och med att den skulle ha varit betald på onsdag om jag valt att behålla den. Om jag har turen på min sida anländer den till Ingelita på onsdag. Förhoppningen är då att de skall skicka ut den nya som jag har beställt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?