Kost och träning 8/5-11
Publicerat den

1 port. mannagrynsgröt med socker
2 dl konserverad ananasjuice
2 dl tropisk juice
3 små port. kycklingsallad bestående av sallad, gurka, majs, konserverad ananas och stekt kyckling
2st skålar GB vaniljglass med fruktcocktail
1/3 msk kolasås
39 gr kexchoklad med smak av hallon


Utvärdering: Denna vecka tycker jag att det har gått relativt bra vad gäller kosten. Det enda som jag känner att jag kan förbättra är dryckesintaget. Istället för att dricka juice och lättdryck kan jag ersätta en del av det med vatten eller mjölk, som jag i vanliga fall inte tycker om.

Vad gäller onyttigheter tycker jag att jag har skött mig mycket bättre jämfört med tidigare även om det givetvis kan bli bättre på den fronten.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?