Kost och träning 31/5-11
Publicerat den

1 port. makaroner och köttfärssås med ketchup, sallad och gurka
1 dl valioyoghurt med smak av vanilj
1st Polarbröd med smör och ost
1 port. chokladpudding
2st Lithells kokkorv med bröd och ketchup
4 dl lättdryck med smak av svartvinbär
1 ¼ dl GB-glass med smak av vanilj och choklad



Kommentar: Det har gått relativ bra denna dag trots att jag har ätit chokladpudding samt glass. Nu har det visserligen inte varit i någon stor mängd, så jag förstår inte vad folk gnäller om ? Att jag äter glass beror bl.a. på att jag vill lära mig att byta ut mina fällor mot bättre alternativ för att sakta men säkert även göra mig av med dem. Det har många gånger hänt att jag har varit sugen på chips eller godis, men istället har jag valt glass eller chokladpudding. Det är givetvis inte bra, men det är bättre om man jämför med mina tidigare kostvanor. Det skall dock bli ännu bättre, men allt har sin tid. Det gäller att ha tålamod och ta ett steg i taget. Alla har inte den diciplinen att sluta med alla onyttigheter på en och samma gång.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?