Kost och träning 29/5-11
Publicerat den

3 dl Valioyoghurt med smak av vanilj
1 port. fil med müsli, russin och nötter
3 dl Bravo med smak av apelsin, mandarin och äpple
1st hamburgare med bröd, sallad, gurka, tomat, ketchup och riven ost
1st Tuc med smak av sourcream and onion
Morötter och fresh island-dip
3 dl Premier läsk med smak av mango
1st Polarbröd med smör och ost


Utvärdering: Trots att jag intar någonting som är onyttigt (eller innehåller mycket socker) dagligen känns det som att det är påväg att gå åt rätt håll eftersom jag har lyckats trappa ner på mina fällor. Tidigare kunde jag äta godis flera gånger i veckan, men den senaste månaden tror jag att jag har ätit godis tre- fyra gånger (alltså snitt en gång per vecka).

Det skulle inte fungera för mig att sluta med allting tvärt, utan det känns bäst att försöka ta det stegvis och det har fungerat även om jag emellanåt äter glass, chokladpudding osv. Med tiden tänkte jag försöka trappa ner på det också, men allting har sin tid.

Vad gäller träningen tänkte jag komma igång med den så snart som möjligt. Har planerat att gå till gymmet några vändor förutsatt att gymkortet fungerar. Annars får det bli promenader, antingen själv eller mer Dennis.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?