Kost och träning 27/5-11
Publicerat den

Vindruvor
1st MilkTime squeezy
2 port. chokladpudding med jordgubbar
5 st Tuc med smak av sourcream & onion
6 dl Bravo med smak av apelsin, mandarin och äpple
1 port. kycklingsallad bestående av sallad, gurka, tomat, majs, ananas och kyckling

50 minuter promenad (6 km)


Kommentar: Det känns inte som att jag behöver kommentera dagen särskilt mycket då Ni själva kan se hur det har gått - bedrövligt. Jag har helt enkelt inte haft någon matlust samt att jag under eftermiddagen kände mig en aning besviken när David berättade att jag hade två punkter kvar på naturkunskapen för att kunna uppmå högsta betyg.

Tidigare när jag har varit deppig har det resulterat i att jag proppat i mig mängder av onyttigheter, men under kvällen ratade jag pizza och valde än en gång kycklingsallad. Jag struntade även i chips, godis samt läsk och köpte istället morötter med dip - som jag aldrig åt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?