Kost och träning 26/5-11
Publicerat den

2st pannkakor med sylt och grädde
2 dl lättdryck med smak av päron
2st varma mackor med smör, skinka, ost samt kött- & grillkrydda
2 dl lättdryck med smak av citron/lime
1 port. chokladpudding med jordgubbaroch grädde
1st äpple
3 ½ st kiwi

50 minuter promenad (6 km)


Kommentar: Kostintaget har denna dag varit bedrövlig, på ren svenska. Eftersom jag har tröttnat på originalrost valde jag att endast äta ett äpple till frukost och det resulterade i att jag var väldigt hungrig vid lunch. Det stod dock pannkaka på menyn och det är inte särskilt mättande samt att jag har tröttnat på det i och med att det serveras varannan torsdag. Det kändes dock som att det var lika bra att äta eftersom det som sagt är väldigt viktigt.

Pga. det tunga, men positiva beskedet tyckte jag att jag kunde få unna mig chokladpudding med jordgubbar och grädde. Tankarna var dock inne på godis först, men jag valde istället att investera i en korg med vindruvor. Det kändes väldigt bra och förhoppningsvis kommer det att fortsätta såhär framöver. Att jag ratar saker som jag i vanliga fall tycker är gott samt oemotståndligt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?