Kost och träning 2/5-11
Publicerat den

Efter en kort diskussion med Sara är det nu bestämt att jag varje kväll skall redovisa vad jag har ätit samt vad/hur mycket jag har tränat (för att hålla motivationen uppe). Det har därför startats en ny kategori vid namn kost och träning som kommer att uppdateras en gång om dagen, innan jag går och lägger mig.

Denna måndag har sett ut så att jag ätit fyra måltider: frukost, middag och två mellanmål. Mellanmålen har bestått av 2 dl valioyoghurt med smak av persika samt en morot. Resterande är frukost och lunch. Vad som är vad kan Ni nog lista ut själva samt att Ni (under strecket) kan se dagens träning:


2st originalrost med smör och ost
1 ½ dl lättdryck med smak av citron/lime
4 dl valioyoghurt med smak av persika
2st morötter
1 port. spagetti och köttfärssås med ketchup, sallad och gurka

10 min uppvärmning löpband speed 5.2
10 min sprint löpband speed 10.2
30 min rask gång löpband speed 5.2
25 min cykling



Matilda

Låter som en bra idé plus att man kan alltid på ett lätt sätt kolla tillbaka och se hur man utvecklats.



URL: http://epinefrin.blogg.se/


Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jag känner att det värker till i kroppen på mig när jag läser din kommentar. Livet är så orättvist. Massa kramar till dig och vad glad jag är över att du tog dig ur och är på rätt väg!



URL: http://madeleines.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?