Kost och träning 21/5-11
Publicerat den

2st Polarbröd med smör och skinka
2st skivor honungsmelon
3 dl Bravo apelsinjuice
4 dl Bravo apelsin- och ananasjuice
1 port. smörmakaroner med köttbullar och ketchup
1st Päronsplit
2st kiwi
63 gram (½ påse) Ahlgrensbilar
1st rulle Center
Varma chips
Popcorn
3 ½ dl Fanta

50 minuter promenad (6 km)


Kommentar: Det blev en del onyttigheter denna kväll av den anledningen att Dennis och jag var på bio. Det känns dock ändå som att det går framåt vad gäller kosten i och med att jag trappat ner väldigt mycket på det onyttiga - i mängden. Tidigare när vi gick på bio kunde jag köpa med mig ett kilo godis, men nu åt jag inte mer än en halv påse med Ahlgrens bilar och en rulle center. Nu åt jag även varma chips och popcorn, men det var ingen större mängd där heller så även om jag fortfarande äter onyttigheter så känns det som att det går i rätt riktning - sakta, men säkert.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?