Kost och träning 19/5-11
Publicerat den

1 port. mannagrynsgröt med socker
1st grov fralla bestående av grovt bröd, smör, sallad, skinka och ost
350 ml Proviva mango
33 cl Minute maid med smak av apelsin
3st polarbröd med smör och skinka
2 skivor (ca 180 gram) honungsmelon
3 dl Bravo apelsinjuice
3 dl Bravo apelsin- och ananasjuice
1st kiwi

50 minuter promenad (6 km)
175st hopp med hopprep
Utmaning nr.15 på step up-bräda
Rakbensdrag bakåt i kabelmaskin 30x3


Kommentar: Dagen har bjudit på det första riktiga träningspasset på två veckor och det kändes väldigt bra trots att jag inte kunde hålla mig till mitt planerade program pga. skavsåret. Jag lyckades dock träna så hårt att jag gick in i omklädningsrummet med flåset i halsen och svetten som rann.

När det kommer till kosten anser jag att jag har gjort ett väldigt bra jobb då jag hållt mig till relativt nyttiga saker (även om folk kanske tycker att juice bara är proppat med socker. Jag tycker dock att juicen som jag dryckit idag är mycket bättre än lättdryck). Jag ratade även päronsplit när Dennis erbjöd mig en och det kändes mäktigt då jag, som Ni säkert redan har märkt, älskar sötsaker.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?