Kost och träning 18/5-11
Publicerat den

1st grovt bröd med smör och skinka
3 dl Bravo apelsinjuice
1 port. pytt i panna med rödbetor
3 dl lättdryck med smak av päron
1 port. makaroner, köttbullar, kokkorv och gräddsås
1 dl Proviva mango
1st Päronsplit
1st Mini-daimstrut

50 minuter promenad (6 km)


Kommentar: Trots att det slank ner två glassar under dagen tycker jag ändå att det har gått bra. Nu gäller det enbart att komma igång med träningen (har specialidrott på gymmet imorgon förmiddag bl.a.) samt försöka undvika alla eller iaf majoriteten av alla onyttigheter. Det känns dock som att det går framåt, men jag skall inte säga för mycket.

Min första tanke nu är att jag vill ha en mixer så att jag kan bereda en smoothie (på frukter och is) när jag känner mig sugen på någonting.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?