Kost och träning 14/5-11
Publicerat den

2st stekta ägg
Lösviktsgodis
OLW's grillchips
8 dl Trocadero
2st lithelles kokkorv med bröd varav en med ketchup och en med gurksallad

60 minuter promenad (6 km)


Kommentar: Kostintaget har denna dag varit rena katastrofen av den anledningen att matlusten har varit nere på noll. Som Ni säkert förstår har jag ångest över detta och pga. att jag inte skall fortsätta med skäp som läsk, chips och godis har jag sagt upp denna bild på kylskåpet som skall påminna mig om vad följderna kan bli.

Eftersom jag inte har tränat någonting denna vecka (förutom promenader till och från skolan) har Dennis och jag bestämt att vi under morgondagen skall dra ut i elljusspåret och springa en vända. Skulle det sluta med att han inte vill får jag göra det själv, för nu känner jag att jag vill röra på fläsket.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?