Kommer han tycka om den?
Publicerat den

Denna kväll blir det fredagsmys för hela slanten och för ovanlighetens skull har jag valt att avstå från de klassiska onyttigheterna som chips, godis och läsk av den anledningen att jag vill hitta godare och framför allt nyttigare alternativ.

Det kändes otroligt bra att kika ner i matkassen efter att vi handlat på Ica. Längst ned i botten låg det nämligen färsk ananas, vattenmelon, färskpressad apelsinjuice och chokladpudding. Nu är inte det sistnämnda särskilt nyttigt eller näringsrikt, men det är helt klart ett bättre alternativ om man jämför med vad jag ätit tidigare.


Eftersom det inte går någon bra film på tv (på de kanaler vi har
) har vi valt att ladda ner American history X. Dennis hade inte hört talas om det trots att den är över 10 år gammal, men när jag visade trailern ville han genast se den så det skall vi göra snart. Det ska bli spännande att se om han gillar den, men det tror jag absolut att han kommer att göra. Han älskar nämligen filmer med action och pang pang i.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?