Kexchoklad banan
Publicerat den

När jag för tre dagar sedan läste Emmas blogg upptäckte jag att det kommit en ny smak från Cloetta, nämligen kexchoklad banan! Tidigare har jag provat original, blåbär samt hallon och nyfiken som jag är kunde inte låta bli att smöra till mig den med banan när vi var inne på Ö&B i eftermiddags.

Eftersom jag är en sådan gottegris valde jag att öppna chokladkakan i bilen, bara några minuter efter att den betalats. Elias, som smakat den tidigare, sade att den är god samt att den påminner om chokladdoppade skumbananer vilket han också hade rätt i. Denna hade dock inte lika mycket smak, utan det var en bra balans mellan chokladen samt bananen.

Tack vare att balansen var så pass bra får veckans provsmakning betyget 4/5. Förövrigt kan jag tänka mig att köpa denna igen, men jag föredrar den med blåbär.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?