I främmande farvatten
Publicerat den

Som många av Er säkert redan vet är jag ett stort fan av komedier, men morgondagens  biofilm tillhör en annan genre, nämligen action och äventyr. Vi skall, som så många andra, titta på Pirates of the caribbean - i främmande farvatten - då Dennis länge pratat om att han vill se den.

Tack vare att jag verkligen vill bli bättre på det här med kosten har jag bestämt mig för att byta ut godiset mot popcorn även om det givetvis inte är särskilt nyttigt det heller. Jag älskar dock att ha någonting att knapra på när man ser på film, men jag har ingen lust att dra med mig t.ex. frukt till salongen och det får därför bli såhär. Hellre att jag tar små steg i rätt riktning än att jag tar ett för stort steg och sedan faller tillbaka i gamla vanor.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?