Det kändes helt enkelt inte nödvändigt
Publicerat den

Det var denna förmiddag tänkt att klassen skulle befinna sig på Hälla för att spela golf, men pga. att jag under gårdagen blev dålig bestämde jag mig för att det var bättre att stanna hemma med risk för att insjukna igen. Nu lyckades jag hålla mig undan febern, men jag har varit något illamående samt haft en tung känsla i huvudet. Dock inget allvarligt.

Eftersom mina studier inte blir lidande av att vara frånvarande i 1 ½ timme struntade jag i att sjukanmäla mig, vilket Dennis tyckte var dumt. Det kändes helt enkelt inte som att det var det viktigaste för mig i och med att mina betyg inte påverkas. Dels för att jag missade en fysisk aktivitet (elevledd) och dels för att jag tack vare att jag stannade hemma fick tid till skolarbeten.

Det är nu åtta dagar kvar innan majoriteten eller alla arbeten skall vara inlämnade och som det är nu har jag goda chanser att klara deadline i och med att jag under dagen blev klar med två stycken. Det innebär att jag endast har tre stycken kvar. Sedan kan jag slappna av och njuta av sommarlovet!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?