Vad roliga vi är.
Publicerat den

Som Ni säkert märkte så var det relativt tomt här igår och det beror på att jag helt enkelt inte hade någon lust att skriva då jag hade andra saker i tankarna.

För Er som är nyfikna på hur gårdagen såg ut så blev det en tidig uppstigning då vi är ovana att sova i en säng med måttet 90x200. Det var alltså trångt vilket gjorde att jag fick ont i vänster ben (som tidigare) och det slutade då med att vi kände för att vi lika gärna kunde kliva upp.

Efter frukost gick vi ut med Zeke - familjens finska lapphund. Klockan var då 08:30 och promenaden tog kanske 10-15 min.

Resten av dagen var ganska händelselös då vi alla satt vid respektive dator. Dennis spelade spel med sin bror medan jag satt och googlade efter hårfärg och frisyrer. Jag ska nämligen toppa håret när vi har kommit hem (onsdag eller torsdag). Om det mot förmodan är väldigt slitet kommer jag att klippa frisyr, men jag kan inte bestämma mig för vad jag vill ha. Dagen gick därför åt att leta efter eventuella frisyrer som jag kan tänka mig.

Kandidaterna finns på Bilddagboken och trots ca 50st besökare under gårdagen är det endast två stycken som har kommit med synpunkter, så det skulle vara uppskattat om Ni ville hjälpa mig. Är Ni nyfikna på bilderna söker Ni efter Louise Hedblom eller SourcesOfLife. Ni måste vara medlemmar och inloggade för att kunna se mina bilder.

Efter att jag var klar med frisyrsökandet ringde det på dörren. Det var då Dennis mormor och morfar som kom på besök. De stannade endast en timme, men under den timmen hann vi prata samt fika lite.

När de sedan hade åkt begav vi oss (Dennis och jag) upp på rummet för att spela Spiro the dragon, ett spel som jag älskat sedan det kom ut på demo på PS1.

Där har Ni gårdagen. Inte speciellt spännande, eller hur?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?