Mess in a dress
Publicerat den



För två dagar sedan vann jag tre stycken budgivningar/auktioner på Tradera varav jag fick hem två stycken i brevlådan idag. Det var mina lösögonfransar (lim medföljde) samt klänningen i goth/emo-stil.

Då jag aldrig tidigare har använt lösögonfransar kommer det att dröja ett tag innan det kommer upp några bilder på mig iklädd dessa. Det känns nämligen som att det är bäst att jag övar upprepade gånger hemma innan jag bestämmer mig för att vistas utomhus med dem, med risk för att de ramlar av.

Klänningen får Ni däremot se bild på redan nu då jag inte kunde hålla mig från att prova den så fort jag klivit innanför dörren och tagit av mig skorna.

När jag först tog på mig den kändes det som att jag gjort ett misstag som köpt den, men efter att ha fått igen dragkedjan ordentligt insåg jag att jag passade relativt bra i den ändå. Speciellt upptill.

I normala fall skulle jag nog inte köpa en klänning i detta stuk då jag för det första inte vet när jag ska använda den (maskerader kanske?) samt att jag är rädd för att folk ska ha förutfattade meningar om mig. Jag har dock bestämt mig för att strunta i det, utan det är jag som ska trivas i kläderna. Vad spelar det då för roll vad alla andra tycker?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?