Jag ser ut som en bikerbrud
Publicerat den

avatars myspace at Gickr.com


När jag under gårdagen satt hemma och väntade på att klockan skulle bli 12:40 så att jag kunde åka till skolan fick jag för mig att gå en sväng till Ica för att hämta ut min jacka.

Det första jag gjorde när jag kom hem var givetvis att prova den och enligt mig satt den bra, men jag påminner för mycket om en så kallad bikerbrud. Förmodligen känns det så pga. att jag aldrig har haft en jacka av detta slag tidigare och att det tar en stund att vänja sig, som med allt annat. Jag är dock väldigt nöjd med mitt köp och kommer att använda denna så mycket som möjligt.

Ps. Ni får ursäkta röran.



Sara H

Usch läskigt med katterna i spegeln xD



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?