Wearus
Publicerat den


Som många av Er säkert redan vet har jag de senaste åren haft en tendens att köpa fula kläder av den anledningen att de är billiga och det är inte förrän nu som jag har tagit mig tid och råd att kosta på mig plagg som jag faktiskt tycker är snygga. Därför har jag under kvällen budat hem denna jacka på Tradera då jag anser att den jag har för tillfället är alldeles för kall i och med att tyget är väldigt tunnt samt att det blåser en del ute såhär års.

Har jag tur kommer den i mitten av nästa vecka, lagom tills jag åker till Smedjebacken. Det är nämligen tänkt att jag ska hälsa på familjen då jag inte har varit hemma hos dem sedan i oktober - i samband med rättegången.




Carro

Onödigt å köpa fula kläder ju, då blir de ju ändå en onödig summa! Då äre bättre att köpa nåt snyggt (lite dyrare) som går att användas...



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?