Nu känner jag mig hel igen
Publicerat den

Som Ni säkert redan vet så kom Dennis hem igår kväll. Pga. att de kom iväg senare än det var tänkt kom han inte hem förrän runt kl.20:40. Det gjorde dock ingenting eftersom jag var glad och nöjd över att han kom hem överhuvudtaget.

Det första vi gjorde efter att han tagit av sig skorna var att lägga oss på soffan och kura en stund. Vi hann dock inte ligga där mer än några minter innan Dennis ville äta och strax efter det tyckte han att vi skulle ta oss ett bad, så det fick bli så.

Eftersom vi idag skulle upp tidigt för att gå till skolan hann vi inte göra så mycket mer. Såhär i efterhand gör det ingenting eftersom vi ändå bor under samma tak. Vi har all tid i världen att spendera tid tillsammans.


Det känns skönt att han äntligen är hemma då jag har saknat honom något enormt. Det är alltid tomt och tråkigt utan honom, så denna helg har varit jobbig. Dock inte lika jobbig som innan vi flyttade ihop. Då visste man nämligen inte när man skulle ses igen samt att det då gick längre perioder emellan gångerna man sågs. Nu handlade det tack och lov endast om en helg, men ändå. Jag trivs så bra i hans sällskap.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?