Den längsta helgen i mitt liv
Publicerat den

För några minuter sedan klev Dennis på tåget till Stockholm för att bli upphämtad av sina föräldrar inför resan till fjällen. Det känns tråkigt att behöva vara utan honom, men det handlar som tur var bara om en helg och det tror jag att jag kan stå ut med. Speciellt när jag får sällskap av Elias. Då kan jag förhoppningsvis tänka på annat samtidigt som tiden går fortare.

Som det ser ut nu har vi inga som helst planer för helgen mer än att spela tv-spel. Elias kommer nämligen att ta med sig Castlevania till PS3 då jag vill se hur det ser ut. Jag tyckte väldigt bra om spelet till PS1, så det ska bli spännande att se hur den nya versionen ser ut. Förmodligen ungefär som Assassins Creed, vilket inte gillas.



i min lilla lilla värld

Jag vet precis hur det är. Nu när vi renoverar bor jag hos mamma och träffar bara min man då och då =(



URL: http://saratilling.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?