Tänk vilka onödiga saker det finns
Publicerat den

Efter att ha legat vaken under större delen av natten bestämde jag mig för att göra morgon kl.08 - då väckarklockan ringde. Jag orkade helt enkelt inte kliva upp ur sängen innan dess trots att jag låg vaken, utan jag försökte pressa mig till att somna om vilket jag givetvis inte lyckades med.

Det första jag gjorde denna morgon var att tvätta håret då jag under natten legat med spray och gelé i håret. När handduken sedan satt i åt jag frukost samt packade väskan - till specialidrotten.

När det var dags att bege sig ut mot cykeln för att åka till gymmet upptäckte jag att min plånbok inte låg där den brukar. Dennis var övertygad om att jag hade tappat den, men jag visste att jag hade tagit med den hem. Jag hade bara förlagt den. Det visade sig att den låg på min dataväska, men under en drös med papper. Inte konstigt att jag inte såg den.

Vid 10-tiden kom jag till Njoy och vår lärare Johan berättade då att vi skulle ha varit i klassrummet på morgon för att gå igenom träningsprogrammet vi ska ha för skolans lärare. Tydligen så visste ingen om detta eftersom vi inte fått någon information, varken på mentorstiden i måndags eller på mailen nu under veckan. Skolan är förjävlig på att ge ut information.

Väl på gymmet blev det väldigt stelt för min del tack vare att jag hade sådan träningsvärk från förra gången samt att jag hade ont i axeln. Det resulterade i att jag endast orkade med halva utmaning 16, ett par gluteus press, ett par leg curl och 12 min på löpbandet. Något annat klarade kroppen inte av, så istället för att försöka pressa mig till någonting som inte går hoppade jag in i duschen istället.

Efter att jag var klar med smink, kläder, hår osv. gick jag, Denise och Rebecka till matsalen för att äta. När vi var klara där gick vi en sväng på stan innan det var dags att gå till högskolan. Vi i åk.2 och åk.3 skulle dit för att gå på olika föreläsningar. Personligen tyckte jag att det var tråkigt då jag inte planerar att läsa vidare, men det kändes som att det kunde vara nyttigt IFALL det slutar med att jag måste läsa vidare ändå.

När klockan var 14 slutade vi och jag begav mig då hemmåt och har inte gjort någonting speciellt (förutom att fixa den nya bloggen) sen jag kom hem.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?