Svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om Här var man ledig med jämna mellanrum:
"Inge illa menat men varför är du röd under ögonen på att korten?"


Om du upplever att jag är röd under ögonen kan det bero på att jag inte har sovit ordentligt sedan i november. Det beror alltså på att jag får för lite sömn samt att jag är trött.

Kan tillägga att jag inte är röd under ögonen irl, så jag förstår inte hur du kan få det till att jag är det på bild. Förmodligen är det sminket som påverkar det. Jag vet inte.



Anonym

Därför jag skrev inge illa menat. kan vara sminket



URL:


Sara H

Jag ser också på bilderna att du är lite röd under ögonen på kanten typ, ibland ser det ut som du har lagt dit röd färg under istället för svart kajal



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?