Sovmorgon utan sovmorgon. Lyckat, va?
Publicerat den

För bara några minuter sedan anlände jag till skolan och strax efter att jag satt mig ner vid ett av borden kommer en av mina lärare fram till mig och berättar att vi inte börjar förrän kl.10. Det känns väldigt roligt att man får information om detta i tid. Jag kollade nämligen igenom min skolmail flera gånger innan jag åkte till skolan och jag hade inte fått någonting om detta, så jag antog att vi skulle gå som vanligt.

Eftersom jag har uppgifter att arbeta med lider jag inte så mycket av detta eftersom jag nu kan ägna mig en timme åt arbeten. Hade jag varit hemma hade jag förmodligen bara setat på internet och hängt, så det kanske var tur att jag åkte hit ändå.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?