Ska vi slå vad om att jag kommer hem snaggad?
Publicerat den

Efter att ha duschat samt tvättat håret har jag bara sminkningen kvar innan det är dags att bege sig mot stan. Av någon anledning är jag nervös och jag tror att det beror på att jag är rädd för att frissan ska säga att mitt hår är väldigt slitet vilket resulterar i att jag får ta av 1 dm. Nu tror jag såklart inte att det kommer att bli så, men rädslan finns där eftersom jag så gärna vill spara ut håret och ha min drömlängd inom något år. 

Som tur är växer mitt hår väldigt snabbt, så om jag får klippa av mig mer än jag har räknat med kommer det i grunden inte göra speciellt mycket eftersom jag snart kommer att ha min nuvarande längd igen. Mitt hår har nämligen växt ca 12-15 cm sedan jag klippte mig sist (1 år sedan igår).

Det ska bli spännande att se hur den nya frisyren blir. Förhoppningsvis blir det precis som jag har tänkt mig, eller iaf i närheten. Jag kommer dock att få stylea håret en del, så när vi ändå är nere på stan kommer jag att köpa hem mer spray samt en tub med gelé. Vax är bara äckligt och gör håret flottigt, så det skippar vi.

Bild på nya fågelboet kommer upp senare under dagen då jag inte har någon aning om hur länge vi kommer att strosa på stan samt att jag inte vet hur lång tid klippningen kommer att ta. Jag lovar dock att jag ska slänga upp en någorlunda bra bild senare.

Nej, nu ska jag sminka mig så att vi kan bege oss någon gång!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?