Nu får du allt komma ut med ett nytt album
Publicerat den

Som 13-åring upptäckte jag vilken genre som tilltalar mig mest inom musiken och det är helt klart rock/punk, men trots detta tillhör min favoritartist en annan genre - nämligen pop!

Min absoluta favoritartist är Anders Fernette, tidigare känd som Anders Johansson. Jag upptäckte honom när han deltog i Fame Factory och har älskat honom (musikmässigt) enda sedan dess.

Hittills har han släppt 3st album varav jag har alla. Nu väntar jag på att han ska komma ut med ett nytt då jag känner att samlingen börjar damma igen. Förhoppningsvis kommer han ut med Run (som han deltog med i melodifestivalen) på singel. Då kommer jag att köpa den direkt!

Anledningen till att jag fastnade för Anders berodde på att han hade en sån vacker klang i rösten. Sedan känner jag en sån glädje när jag lyssnar på hans låtar. Det spelar ingen roll vad texten handlar om. De gör mig alla glad och lycklig.

Klicka på bilden för att höra låten Run samt klicka HÄR för att komma till min spellista innehållande hans låtar som går att komma åt på Spotify.

Jag kan inte sluta lyssna på hans senaste låt. Det har gått i högtalarna enda sedan jag kom hem igår. Lyssna på den Du också om Du inte redan har hört den.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?