Ibland hatar jag att vara kvinna
Publicerat den

Det blev en tidig uppstigning denna morgon av den anledningen att jag inte kunde sova. Denna natt berodde det på att det var alldeles för varmt och eftersom jag av ren vana inte kan sova utan strumpor funderar jag på om jag inte ska byta täcke för att se om det hjälper. Förmodligen är det jag har nu för tjockt, så jag ska ta det som ligger i vardagsrummet istället (det vi använder som filt) i hopp om att det ska bli bättre.

Det var denna dag tänkt att jag skulle arbeta med mitt manus samt PM inför nationella provet i svenska, men pga. den starka mensvärken kan jag inte koncentrera mig och jag kommer därför att avvakta tills imorgon i hopp om att den ska ge med sig annars fokuserar jag på det under resursdagarna.

Pga. det otroligt fina vädret bestämde sig Dennis och jag för att ta oss en promenad. Vi unnade oss även en glass och denna gång fick det bli Twister original för min del då det var länge sedan jag åt den. Jag må säga att den nya är godare.

Efter att vi kommit in och tagit av oss skorna och kläderna bokade jag tågbiljetter. Jag åker nämligen till Smedjebacken på fredag och kommer hem på söndag. Dennis spenderade föregående helg med sin familj, så jag tänkte att det var min tur att spendera tid med min. Nu är mamma visserligen här relativt regelbundet, men pga. katterna kan pappa inte vara här speciellt ofta eller länge, så då löser jag det så att jag kommer hem till dem.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?