Här var det myror i brallorna
Publicerat den

Efter gårdagens upptäckt har jag under eftermiddagen samt kvällen ägnat mig åt att skicka iväg mail till olika företag/butiker och frågat om det finns någon möjlighet till sommarjobb hos dem. Som det är nu har jag kontaktat 9st företag varav jag har fått svar från ett.

Trots antalet mail känns det som att det är lika bra att kontakta så många som möjligt, så jag tänkte att jag skulle gräva fram fler adresser under veckan och skulle det vara så att jag är intresserad av att arbeta någonstans men att jag inte kan hitta någon mailadress får jag helt enkelt ringa eller gå dit.



Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Nja, jag vet faktiskt inte. Dom som har gjort tårtorna jag hade bild på verkar bara göra beställningar till folk dom känner. Men ska nog testa göra en själv, om man lyckas göra/fixa sån där sugerpaste :)



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


flickaneemeliie

hur söker man ett sommarjobb?



URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?