En del av mig försvinner
Publicerat den

Som Ni säkert redan har märkt så har det varit tomt här i bloggen under dagen och det beror på att jag har haft fullt upp med att kopiera alla inlägg. Det är nämligen så att jag har startat en lösenordsskyddad blogg som endast jag har tillgång till. Anledningen till att det har blivit så beror på att jag känner att jag inte kan dela med mig av precis allt, men att jag samtidigt vill skriva av mig i en blogg eftersom det går så mycket snabbare att skriva på dator än att skriva för hand.

Jag kommer att fortsätta som vanligt i denna blogg bara det att jag överför alla privata eller känsliga tankar till den andra bloggen. Om någon av Er skulle känna att Ni vill ha tillgång till den får Ni säga till och gärna motivera varför.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?