Efter år av längtan är det äntligen här!
Publicerat den

De senaste åren har jag gått och väntat på att Anders Fernette (tidigare känd som Johansson) ska komma ut med ett nytt album och nu har det äntligen hänt! Den 9:e denna månad hade hans nya album Run releasedatum, så Ni kan ge er fan på att jag klickade hem det. Nu finns låtarna visserligen på Spotify, men jag tycker att det är så mycket roligare att ha cd-skivor till hands istället för spelningslistor på datorn. Det ger en annan känsla.

Pga. att jag upptäckte detta efter kl.16 kommer jag inte att få hem beställningen förrän på måndag (?), men jag kan hålla mig tills dess. Jag har trots allt stått ut med min längtan i 5 år nu.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?