Det är ett under att mitt hår inte blir slitet
Publicerat den

När jag under eftermiddagen klev innanför dörren visste jag inte riktigt hur jag skulle bära mig åt för att hitta motivationen till att diska. Det är nämligen någonting av det tråkigaste som finns samt att jag får ryggont pga. den låga diskbänken. Jag kände dock att det behövde göras då jag gått och skjutit upp det i flera dagar pga. besök, trötthet m.m.

Trots att det först var tänkt att jag skulle avvakta med att färga håret kändes det på något sätt som att det var lika bra att göra det nu när jag ändå hade två förpackningar ståendes i skåpet. Tanken var då att jag skulle diska under verkningstiden och så fick det bli.

Eftersom jag hade en del rött kvar sedan tidigare förväntade jag mig inte att få samma resultat som på förpackningen, vilket jag heller inte fick. Den nya färgen påminner mycket om den jag hade tidigare, med Wella. Denna gång slapp jag dock den lila/bruna nyansen samt skiftningarna. Det är så jag vill ha det. Det ska vara rött. Ingenting annat!

Som det ser ut nu kommer jag att hålla mig till rött då jag trivs väldigt bra i det samt att mitt hår verkar vara väldigt tåligt (vilket också frisörskor har poängterat). Det känns som att det är bäst att jag håller mig till någonting som får mig att må bra. Någonting som får mig att trivas med mig själv och det gör denna hårfärg. Jag känner mig snygg, för ovanlighetens skull. Det gör jag inte annars.

(PS. Det kan säkert se slitet ut på bilden, men det beror på att jag precis blåst det samt att jag rufsat till det)



sarah med bebis i magen

men tänk på att det kan ta nånga år inne det blir sliter .. och det är mer riska fetar en gravit ..



URL: http://respekteravar.blogg.se/


Sara H

Blir så avis på ditt hår ! Vill också kunna dona med det utan problem, dock har ju jag gjort det många ggr under år 06-08, blev ganska mycket blekning, färgning där.... Nu skulle jag ju vilja göra håret blont, men vågar inte göra det eftersom min förra frisör sa när jag gjorde slingor i håret att det var väldigt riskabelt för mig att bleka det igen.. :(



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?