Cornetto enigma
Publicerat den

Det är nu ett tag sedan jag lade in någonting under kategorin recept/mat, så jag tänkte att jag skulle börja bli bättre på att uppdatera den och jag funderar därför på om jag ska införa en publicering i veckan - precis som med veckans låt.

Nu minns jag inte vilken dag det var, men för några dagar sedan när Dennis och jag var på Ica upptäckte jag att de fått in nya glassar, bl.a. Cornetto enigma som lanserar tre nya smaker: vanilj/hallon, vanilj/choklad och vanilj/hasselnöt. Jag provade den med vanilj/hallon och jag må säga att den var god, men jag föredrar givetvis den vanliga - d.v.s. den med vaniljl/jordgubb.

Vad jag kommer att prova härnäst har jag inte bestämt mig för, men för tillfället lutar det år den nya daimstruten - pear dream.

Glassen som jag provade nu får 4/5 i betyg.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?