Att unna sig någon gång ibland skadar inte
Publicerat den

För bara några minuter sedan klev vi innanför dörren efter att ha varit en sväng på affären. Det fick bli lite smått och gott som fick följa med oss hem: mamma scans köttbullar, äpplen, schampo och balsam samt en korsordstidning så att jag har någonting att sysselsätta mig med på kvällarna efter att ha läst ut min engelskabok.

Även klänningen hämtades ut och den har provats. Den såg inte ut som jag hade tänkt mig, men den var helt okej ändå. Jag tror att den kan vara snygg med en klassisk frisyr och ett par häftiga skor, så det ska inköpas när jag har råd.

Då mitt hår ser ut som skräp för tillfället kommer det inte att komma upp några bilder förrän imorgon, så Ni får gott vänta tills dess.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?