Det skall bli skönt att inte behöva stressa
Publicerat den

Efter månader av stress, ångest och hårt arbete har vi äntligen kommit till den efterlängtade skolavslutningen. Det känns dock en aning skrämmande i och med att jag är van att ständigt behöva plugga, men det är samtidigt en tröst att veta att jag inte behöver viga mitt liv till skolan de närmsta månaderna utan nu kan jag istället fokusera på att ta det lugnt, ha roligt med Dennis osv.

Det är endast två och en halv timme kvar tills jag skall infinna mig på skolan för att motta mitt betygsdokument och sedan traska till Konserhuset för en middag med klassen samt resten av skolan. Det kommer även att delas ut stipendier till elever i åk.2 (om jag har förstått det rätt) och det hade varit häftigt om man kunde få ett för årets bästa betyg, men det lär aldrig hända utan jag får drömma vidare.


Efter middagen är det tänkt att jag skall besöka Swedbank då jag behöver beställa ett nytt legitimation i och med att mitt nuvarande gick ut den 28/7-09, vilket innebär att det är ogiltigt. Det skall även tas ut pengar då Helena kommer med Malte framåt kvällningen. Gud, som jag har längtat!



Ninni

Lycka till på avslutningen! Förväntar mig för övrigt en bildbomb på Malte sen, nu när du har ny kamera. ;)



URL: http://ninnicharlotte.bloggplatsen.se


Anna

Svar: Min var inte svullen så länge. Den gjordes en fredag och sen blir det ju en skorpa på den. Den lossnade på måndagen och sen såg tatueringen jättefin ut :) Så du behöver nog inte oroa dig, svullnaden försvinner snart :)



URL: http://jensenanna.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?