Nobody is perfect
Publicerat den


Det har varit en bra start på veckan tack vare den vackra samt betydelsefulla tatueringen, men också tack vare de lovande betygen och det firades med en shoppingrunda på stan. Eftersom jag är i ett stort behov av nya underkläder passade jag på att utnyttja Lindex erbjudande (3 for 2) och det slutade med att jag kom hem med tolv stycken par trosor. Det slank även med två stycken toppar då det kan behövas ett par till alla byxor som jag beställt från BonPrix.

Efter shoppingturen gick vi till Sigma för att ta en mjukglass. Det var välbehöligt att inta någonting svalkande då det är så fruktansvärt varmt ute. Apropå värme hämtade jag tidigare under kvällen ut monokinin som jag beställde för någon vecka sedan och tro det eller ej, men den passade! Hade jag haft större bröst, mindre kärlekshandtag och mindre lår hade det varit döläckert så jag får hoppas på att några centimeter försvinner när min dansmatta samt mina spel har kommit.

De närmsta veckorna kommer jag dessvärre inte ha någon användning för den då jag inte får bada, varken i badhus eller utomhus. Om jag har förstått det rätt skall jag även vara sparsam med duschvatten, men det skall inte vara några problem eftersom jag i vanliga fall inte brukar ta särskilt långa duschar.

Som många av Er säkert har märkt spenderar jag pengar på löpande band och Ni som är vän med mig på Bilddagboken har förmodligen sett min önskelista över saker som jag vill köpa och som det är nu återstår det bl.a. en ny laptop samt en systemkamera. Kameran kommer att inköpas imorgon då vi skall till Erikslund. Dennis vill nämligen besöka Biltema för att köpa delar till sin dator medan jag helt enkelt vill ha en ny kamera då min nuvarande är 3 ½ år gammal (digitalkamera). Det blir alltså ännu en shoppingtur, men det blir en av mina sista då jag snart köpt allting som står på min önskelista.




Martina

Hej:)Har följt din blogg ett tag, tänkte på det här med dina pengar du fått.. Är det inte ganska smart att placera dom i fonder eller köpa aktier? Eller investera i nått vettigt? Som kläder och kamera och diverse har ju inget värde långsiktigt... Det är kul för stunden... Och varför köpa tio nästan likadana klänningar?

Vill inte vara elak, men eftersom du pratat om familj så kanske det är bra att tänka ett steg längre...



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?