Giving up was never an option
Publicerat den

Det är endast två timmar kvar tills jag sitter under nålen för första gången och skall jag vara ärlig känner jag mig en aning nervös i och med att jag inte vet vad som väntar. Kommer det att göra ont, kännas obehagligt eller blir det en axelryckning? Med tanke på att jag har överlevt misshandel borde jag klara av att tatuera mig. Det återstår dock att se. Förmodligen oroar jag mig helt i onödan. Precis som vanligt.

Eftersom man bör ha ätit inom ramen av tre timmar innan man piercar sig går jag på säkra kort och gör samma ska nu. Det känns som att det är lika bra att vara på den säkra sidan ifall jag skulle reagera under sittningen. Det skall dock bli spännande.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?