Mi Amore
Publicerat den

Cityfestivalen var som väntat ingen höjdare av den anledningen att attraktionerna var mest lämpade för barn samt att stånden innehöll det gamla vanliga. Det fanns dock tonvis med klänningar som lockade, men pga. att garderoben är full samt att jag inte ens har använt hälften av plaggen som inköptes av skadeståndet valde jag att avstå. Det kommer jag förmodligen att ångra längre fram i och med att de var gudomligt fina, men det kvarvarande beloppet vill jag som tidigare nämnt spendera på kommande barn så det var bara att bita ihop och se glad ut.

Efter att ha spatserat i centrum under en till två timmar bestämde vi oss för att äta på Amore då restaurangen/pizzerian tydligen skall vara bra, men det var definitivt inte värt pengarna och vi kommer inte att äta där igen av den anledningen att Dennis pizza (Calzone) var blöt pga. att den var dränkt i ost medan min (Napoli) var millimetertunn. Det blev en enda stor gegga när man försökte att skära den och det slutade därför med att halva slängdes/lämnades. Det skall även tilläggas att vi upptäckte
att ett flertal räkor var smutsiga. Det såg nästan ut som att någon tappat de på golvet för att sedan blåsa av de och lägga de på pizzan.

På vägen hem hade vi även en fotodag och det togs cirka femtio stycken bilder. Det syns klart och tydligt att jag blir bättre på det här med fotografering. Nu skall jag bara förbättra mina kunskaper inom Photoshop då jag inte kan ett piss.
Det kanske finns någon som är villig att lära mig eller som kan rekommendera någon bra hemsida/klipp som illustrerar olika funktioner ?

Är Ni intresserade av att se ett fåtal av dagens bilder skall Ni gå in på min Facebook eller Dayview.



mamma till liam .

http://www.semperbarnmat.se/barnmatsboken



du som vill ha bran i fram tiden kan ju betsäla den boken får då har du redna en :p



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?